سلام بچه ها جواب نظرسنجی اینجاست

کدوم یکی از اعضای وینکس باکلاس ترن؟

1-بلوم (سه نفر)

2-استلا (چهار نفر)

3-میوسا (یک نفر)

4-تکنا (شش نفر)

5-فلورا (سه نفر)

6-لایلا (دو نفر)

7-راکسی (سه نفر)

خب تبریک میگم تکنا تو برنده شدی.من طرفدارای زیادی میشناسم که تو رو دوست دارن مثل:مامانم-الهه جون(همکلاسیم)-تکناجون و ......

                   اما متاسفانه من از تو متنفرم

البته کسایی که تکنا رو دوست دارن عصبانی نشن چون من به دلیل خاصی تکنا رو دوست ندارم شاید از لباساش بدم میاد همین



نظرات شما عزیزان:

استلا
ساعت16:31---22 خرداد 1393
من عاشق استلام و دلم می خواد بلوم بمیره

دیبا
ساعت16:23---8 آبان 1392
من از تکنا بدم میاد و از بلوم خوشم میاد

نگار
ساعت20:58---24 دی 1391
کجای تکنا باکلاسه؟؟؟

marieh
ساعت14:23---26 آذر 1391
من عاشق فلورام هیچ کدومشون (به نظر من)بهش نمی رسن تکناروهم دوست دارم از استلا حالم بهم می خوره نمی تونم ببینمش اصلا ایش موزا رو دوست دارم اما اگه موهاشو اونجوری نبنده که همش نی بنده بلومم دوس ارم ایشا رو یه کم راکسی رو هم دوست دارم ولی خلاصه فقط(فلورا)

تارا
ساعت15:20---20 آذر 1391
من عاشق تکنا و میوسا هستم

بلوم
ساعت18:49---14 آبان 1391
ببخشید ولی تو کی رو دوست داریپاسخ نرمین استلا:خب معلومه دیگه ((استلا)) رو دوست دارم بلوم جون.

$***@تکنا،tecna@***$
ساعت9:07---28 مهر 1391
ببخشید خب من به تکنا رای میدادم...پاسخ نرمین استلا:اشکالی نداره تکنا جونم.اونم خوبه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط نرمین فتحی در جمعه 7 مهر 1391برچسب:,

ساعت 21:46 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت